sabato 11 giugno 2011

"REGINELLA"
(Bovio - Lama - 1917)

Te si' fatta 'na vesta scullata,
nu cappiello cu 'e nastre e cu 'e rrose...
stive 'mmiez'a tre o quatto sciantose
e parlave francese...è accussí?
Fuje ll'autriere ca t'aggio 'ncuntrata,
fuje ll'autriere a Tuleto, 'gnorsí...

T'aggio vuluto bene a te!
Tu mm'hê vuluto bene a me!
Mo nun ce amammo cchiù,
ma ê vvote tu,
distrattamente, pienze a me!...

Reginè', quanno stive cu mico,
nun magnave ca pane e cerase...
Nuje campávamo 'e vase, e che vase!
Tu cantave e chiagnive pe' me!
E 'o cardillo cantava cu tico:
"Reginella 'o vò' bene a stu rre!"

T'aggio vuluto bene a te!
..............
distrattamente, parl''e me!... 

Oje cardillo, a chi aspiette stasera?
Nun 'o vvide? aggio aperta 'a cajóla!
Reginella è vulata? e tu vola!
vola e canta... nun chiagnere ccá.
T'hê 'a truvá 'na padrona sincera
ch'è cchiù degna 'e sentirte 'e cantá...

T'aggio vuluto bene a te!
..............
distrattamente, chiamm''a me!...


***

Ti sei fatta una veste scollata,
un cappello con i nastri e con le rose...
eri in mezzo a tre o quattro sciantose
e parlavi francese... è così?
E' stato l'altro ieri che ti ho incontrata,
è stato l'altro ieri in via Toledo, sì...

Ti ho voluto bene!
Tu mi hai voluto bene!
Adesso non ci amiamo più,
ma alle volte tu,
distrattamente, mi pensi!...

Reginella, quando eri con me,
non mangiavi che pane e ciliege...
Noi vivevamo di baci, e che baci!
Tu cantavi e piangevi per me!
Ed il cardellino cantava con te:
"Reginella gli vuoi bene a questo re!"

Ti ho voluto bene!
..............
distrattamente, parli di me!...

Tu cardellino, a chi aspetti stasera?
Non vedi? Ho aperto la gabbia!
Reginella è volata? E tu vola!
Vola e canta... non piangere qua.
Devi trovarti una padrona sincera
che sia più degna di sentirti cantare...

Ti ho voluto bene!
..............
distrattamente, mi chiami!...

tratta da http://www.napolincanto.com/testi.htm
ASCOLTALA QUI: http://www.youtube.com/watch?v=4ucyWVgu5JA

.

Nessun commento:

Posta un commento